Teamledelse

Giv ledere på alle niveauer værdifulde kompetencer, til at lede et team med succes.

Forbedr din organisations evne til at lede teams effektivt.

Ledere skal kunne definere og klart kommunikere strategier, samle teamet omkring organisationens mission og mål og sikre, at opgaverne bliver udført til tiden og med høj kvalitet. Samtidig kræves det, at de fungerer som mentorer, der hjælper deres teammedlemmer med at overvinde udfordringer, udvikle kreativitet og udnytte muligheder for faglig vækst. Derudover skal de skabe en arbejdskultur og processer, der gør det muligt for alle at bidrage med deres unikke styrker og skabe værdi.

Effektivt lederskab handler ikke kun om at levere resultater, men også om at inspirere og engagere teammedlemmer, så de føler sig motiverede og værdsatte. Det kræver både en strategisk tilgang og stærke relationelle færdigheder, der kan sikre en balance mellem det store overblik og de daglige operationer. Evnen til at skabe klare rammer og samtidig støtte den enkeltes udvikling er afgørende for, at teams trives og leverer bæredygtige resultater.

Selv de mest erfarne ledere har områder, hvor de kan udvikle sig yderligere. Ingen er født med alle de færdigheder, der kræves for at lede teams effektivt i en verden, der konstant forandrer sig. FranklinCovey tilbyder principbaseret indhold, rådgivning fra eksperter og teknologibaserede værktøjer, der gør det muligt for ledere at opbygge vaner, der fremmer effektivitet. Vi hjælper ledere med at udvikle den rette kombination af strategiske, operationelle og relationelle kompetencer, så de kan navigere komplekse udfordringer og skabe resultater på både kort og lang sigt.

Vigtige færdigheder i teamledelse

Dygtige ledere mestrer evnen til at sætte en klar strategi, belønne innovation, vejlede deres teams, skabe sunde kulturer og samarbejde effektivt.

Uddelegering

Prioriterer at få arbejdet udført gennem medarbejdere frem for selv at tage over.

Coaching

Lytter opmærksomt og stiller gode spørgsmål, der stimulerer medarbejdernes tænkning.

Afholder 1:1 samtaler

Gennemfører regelmæssige og effektive 1-til-1-samtaler med alle medarbejdere.

Rekrutterer

Ansætter dygtige medarbejdere.

Giver feedback

Giver handlingsorienteret, rettidig og specifik feedback til alle medarbejdere.

Leder hybride og remote teams

Etablerer et system for effektiv kommunikation og samarbejde i remote arbejde.

Onboarding

Hjælper nye medarbejdere med hurtigt at blive integrerede og produktive teammedlemmer.

Udvikler & fastholder talent

Støtter hvert teammedlem i at nå deres udviklings- og karrieremål.

Gratis guide

5 Ways To Multiply Your Team’s Natural Genius

Hjælp dine ledere med at få mest muligt ud af deres teams med disse tips fra bestsellerforfatteren Liz Wiseman.

Kundecases

BDO Danmark

BDO Danmark styrker leder- og medarbejderudvikling med FranklinCoveys værktøjer og De 7 Gode Vaner

Se, hvordan BDO Danmark har integreret FranklinCoveys værktøjer til at forbedre leder- og medarbejderudvikling. Casen fremhæver integrationen af De 7 Gode Vaner som et omdrejningspunkt for hele organisationen og strategieksekveringen. Denne tilgang sikrer et fælles sprog, en fælles ramme og en ensartet praksis for personlig udvikling for alle medarbejdere.

Eltel Networks A/S

Eltel Networks skaber vinderkultur og fastholder de bedste medarbejdere med FranklinCoveys All Access Pass

Se, hvordan Eltel Networks A/S bruger FranklinCoveys All Access Pass til at skabe en vinderkultur, der tiltrækker og fastholder deres bedste medarbejdere og dermed bidrager til deres mission. Casen fremhæver også en af fordelene ved All Access passet, nemlig muligheden for at certificere interne undervisere/facilitatorer til at køre træningen og indarbejde læringen og værktøjerne i interne processer.

Hjælp dine medarbejdere med at blive bedre til at lede teams. Kontakt os.