Ledelse af kundeloyalitet

Engagér dit team til at skabe glade kunder.

Er dine kunder loyale over for din organisation? Mere end 70 % af det, der gør en kundeoplevelse god, er medarbejdernes adfærd. God adfærd sker ikke uden inspiration og ansvarlighed, og det kræver en nedefra og op-tilgang – ikke den typiske oppefra og ned-metode i virksomheder. Hvis dine medarbejdere er entusiastiske ambassadører for din organisation, vil det også give genlyd hos dine kunder.

Lær mere om Leading Customer Loyalty

Oversigt over kurset

Introduktion

Ledelse af kundeloyalitet er en intensiv endags workshop designet til frontlinjeledere. Her lærer deltagerne de grundlæggende principper og praktiske metoder, der er nødvendige for at engagere både medarbejdere og kunder. Ledere afslutter dagen med en klar forståelse af, hvordan de kan fremme og styrke empati, ansvar og generøsitet gennem deres egen adfærd og ledelse.

Hvad du lærer

På kurset får deltagerne indsigt i, hvordan de kan:

  • Skabe ægte og meningsfulde forbindelser til både medarbejdere og kunder.
  • Lytte aktivt og kommunikere med empati.
  • Identificere kundernes egentlige behov.
  • Følge op effektivt for at forbedre kundeoplevelsen og løse problemer.
  • Give og modtage konstruktiv feedback, der styrker og udvikler medarbejdere.
  • Inspirere deres team til at dele idéer og bidrage med deres bedste tanker.
  • Gennemføre effektive møder, der styrker teamets fokus på loyalitet.

Gratis guide

Manage Your Energy to Do Your Job Well

Brug denne guide til at identificere områder, hvor du risikerer at blive udbrændt.

Design din læringsrejse med vores fleksible moduler

Dette kursus er inkluderet i FranklinCovey All Access Pass®. Dette pas giver din organisation ubegrænset adgang til alt vores indhold, når som helst og hvor som helst du har brug for det.

Online workshop

Deltag i interaktive online workshops, der giver dig fleksibilitet, dynamisk læring og friheden til at spare både tid og transport.

Fysisk workshop

Deltag i personlig undervisning og udvikling, faciliteret af erfarne eksperter, der skaber inspirerende og nærværende læringsoplevelser.

On Demand

Fleksibelt læringsindhold, tilgængeligt når og hvor det passer dig – også direkte fra din mobile enhed via vores app.

Kundecases

BDO Danmark

BDO Danmark styrker leder- og medarbejderudvikling med FranklinCoveys værktøjer og De 7 Gode Vaner

Se, hvordan BDO Danmark har integreret FranklinCoveys værktøjer til at forbedre leder- og medarbejderudvikling. Casen fremhæver integrationen af De 7 Gode Vaner som et omdrejningspunkt for hele organisationen og strategieksekveringen. Denne tilgang sikrer et fælles sprog, en fælles ramme og en ensartet praksis for personlig udvikling for alle medarbejdere.

Eltel Networks A/S

Eltel Networks skaber vinderkultur og fastholder de bedste medarbejdere med FranklinCoveys All Access Pass

Se, hvordan Eltel Networks A/S bruger FranklinCoveys All Access Pass til at skabe en vinderkultur, der tiltrækker og fastholder deres bedste medarbejdere og dermed bidrager til deres mission. Casen fremhæver også en af fordelene ved All Access passet, nemlig muligheden for at certificere interne undervisere/facilitatorer til at køre træningen og indarbejde læringen og værktøjerne i interne processer.

Kunne du tænke dig mere information? Kontakt os.