Kommunikation og samarbejde

Giv alle i din organisation de værktøjer, de behøver for at arbejde endnu mere effektivt sammen

Forbedr kommunikation og samarbejde på tværs af organisationen

At kunne dele idéer, forstå andre og give konstruktiv feedback er vigtige færdigheder i enhver organisation. Men med de mange kommunikationsmetoder, vi bruger i dag, kan interaktionen ofte blive fragmenteret, rutinemæssig og føles overvældende.

Når vi kommunikerer bedre, forstår vi hinanden bedre. Og når vi forstår hinanden bedre, arbejder vi bedre sammen. Det fører til bedre resultater og styrkede relationer, der opbygger tillid i organisationen.

Alle har styrker og områder, der kan forbedres, når det gælder kommunikation. FranklinCoveys principbaserede indhold, ekspertkonsulenter og innovative teknologi giver hver enkelt person de værktøjer, de har brug for til at få mere ud af hver interaktion.

Vigtige kommunikations- og samarbejdsfærdigheder

Når enkeltpersoner styrker disse vigtige samarbejdsevner, skaber de et solidt fundament for effektivt teamwork.

Skriftlig kommunikation

Skriver på en klar, præcis og læservenlig måde

Lytter

Lytter opmærksomt til andres input og bekymringer

Præsentation

Kommunikerer effektivt i offentlige sammenhænge

Gennemfører svære samtaler effektivt

Initierer og håndterer proaktivt vanskelige samtaler

Styrer møder

Organiserer tiden effektivt for at fremme dagsordenen

Giver og modtager feedback

Giver handlingsorienteret, rettidig og specifik feedback

Styrer projekter

Sætter klare projektspecifikke mål og afklarer forventninger

Gratis guide

5 Questions to Prepare for More Productive Meetings

Brug denne guide til at forberede dig til møder og gøre dem mere produktive.

Hjælp alle med at forbedre deres kommunikation og samarbejde.